Fredag!

Fredag, fredag, fredag..........Tjohoooo. Så skönt. Hmmm, Hampus har tyvärr lite feber fortfarande, men är mycket piggare idag. =) Som sagt så hoppas vi att det inte blir värre, så han får ha sina kalas.

Idag ska iaf jag och Hampus baka bullar.*mums* Måste ju ha något att bjuda på när gästerna kommer.*hihi* En sockerkaka har jag hunnit gjort med. Känner mig så duktig. Sedan blir det en lugn kväll med Let´s Dance och lite pyzmyz med Hampus. Torda jobbar em, så det är bara vi två hemma. =)

Jag har varit på BK, (Basal Kroppskännedom), idag med. Man gör olika rörelser för att mjuka upp kroppen. Man lär sig andas rätt med. Det är så skönt att vara där, för man känner hur det "löser" upp sig i kroppen. Spänningar släpper och man känner sig inte så stel. Men man blir helt slut efter BK. Blir fruktansvärt trött. Men jag får vila lite senare. =)

Min syster dotter Stina kommer hit vid två tiden en stund. Vi ska vara barnvakt! =) Mmmmmm, så mysigt! Hampus blev jätte glad att hon ska komma.*mys*

Så vila får nog bli efter barnvakt och bullbak!

Ha en kanon bra dag och kväll.

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0