En underbar text!

Du är allt jag någonsin önskat, Du är allt jag någonsin drömt
Du är den får mig minnas alla drömmar jag har glömt
och du är den som får mig hoppas, Du är den som får mig le
all min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge.

För du är där när ingen ser mig, och du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer, och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära, när som åren läggs till år
och vad livet vill oss lära, är att framtiden är vår.

När som klockorna har stannat och tiden tycks stå still
om man inte vågar säga det man längst i hjärtat vill
då ska vi ta varandras händer, då ska vi minnas denna dag
och förstå vad som än händer, är det alltid du och jag.

För du är allt jag någonsin önskat, Du är allt jag någonsin drömt
Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt
och du är den som får mig hoppas, Du är den som får mig le
all min kärlek får du bära, all min längtan vill jag ge.
Ja, all min kärlek får du bära, all min längtan vill jag ge!

// Sonja Aldén - Till Dig!


Jag bara älskar den här låten och texten. Den passar in så bra på hur jag känner för Torda! =)
Har bestämt att det är våran låt! För mig är det den iaf!
Den är klockren!*hihi*

Ha det bra! Kramiz Millan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0