En solig morgon!

Tittade på termometern när jag vaknade och den stod på -8 grader. *burr* Så kallt! Men solen är framme idag iaf, så man kan ju hoppas på att det blir lite varmare under dagen! =)

Jaha, natten som gått då. Stina är ju lite snorig så hon har sovit lite oroligt i natt. Men hon somnade vid halv nio tiden igår och åt vällig vid två tiden i natt. Sedan sov hon till kl sju i morsse. Hon hade dock ca en timme i natt som inte var så rolig. Men va attans, barn är ju så. =) Hon är hur snäll som helst att ha hand om iaf.*pussis*

Det är ju inte lång kvar innan hon kommer hit igen som övernattnings gäst! =)

Hampus och Stina badade igår, dom hade det så roligt. Dom skrattade och plaskade, så jag var helt dyngsur där jag satt brevid och höll i Stina!*haha*

Nu sitter hon brevid mig och gungar i en sån där barnstol. Jag ska på läkarbesök snart och då ska hon vara hos morfar undertiden.

Skriver mera sedan. Måste fixa till mig här nu.

Tjo och tjim.......Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0