Trött......

Ja, jag är helt slut. Kronisk trött eller nått. Lider kanske av järnbrist. Inte vet jag, jobbigt är det iaf o vara trött.

Jag och min sambo åkte in till stan vid lunch och shoppade ett pat mc-byxor åt honom. Vi hittade även några hood tröjor och lite annat smått och gott. =)!  Det var ett ställe där dom hade utförsäljning av kläder. Billigt var det!*fniss!*

Sedan när vi kom hem fick jag baka pannkakor till Hampus kom hem från skolan. Det är hans favorit mat. =)
Och senare ikväll blir det lugnt. Kl 21.00 är det LOST och det får jag inte missa. Måste se!!

Hmmm, ja det var väl min onsdag det.

Ha det gott!!   // Kramiz Millan

image1

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha den var fin du! Skrattar gott här... =)

2008-03-01 @ 17:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0