Pilates!

Idag ska jag prova pilates med en kompis. =) 1:a gången som jag gör det. Ska bli kul att prova det.
Dom säger att pilates ska vara bra för dom som har fibromyalgi, så vi hoppas det. ;o)

Sitter just nu med en kopp kaffe och njuter av tillvaron. Hör fåglarna kvittra utanför fönstret och solens strålar kommer in mellan gardinerna. En härlig vår dag idag.*mys* Så skönt.........

Nähä, nu ska jag klä om och köra in till staden, för ett pass med pilates. =)
Jag återkommer om hur det har gått.

Ha det bra och njut av dagen!

Kramiz Millan!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag måste ju får höra imorgon hur du känner dig. Bara att hoppas på att din kropp gillade passet!

2008-02-28 @ 19:03:01
URL: http://www.myspace.com/petrasvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0