Redan Onsdag!

Dagarna rullar på som vanligt!! Har ju inte skrivit något från i söndags nu. Igår gick det inte att komma in på bloggen heller. *suck* Men nu är jag här! =)

I måndags så var jag hos Lena och Tessan för att leverera jultidningar. Vi tog en fika och snackade lite. Det var ett tag sedan vi sågs nu, så det var jätte kul! =)
Sedan vid två tiden så åkte jag till Marina, för vi skulle ha Öppet Hus i Rambodal med Oriflame. Det kom inte så mycket folk, men lite kom det iaf. =)
Jag kom väl hem vid åtta tiden, då var jag lite trött! *L*

Tisdagen var lugn. Hände inte mycket alls. Dels var det ju skitväder och så orkade jag inte göra något då. Kan vara skönt med en sån dag med.

Idag då.........Hampus kommer hem igen! Skönt att få hem honom tycker jag. Saknar han ju när han inte är här. Min lilla snuttis! =)
Vi får se vad vi hittar på när han kommer hem.

Ha d gött!! Tjing Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0