Fotboll idag!

Idag ska vi föräldrar möta våra barn i en fotbollsmatch på träningenen. *hehe* Det blir nog kul. Efter det så blir det korvgrillning. Det ska bli kul. Roligt och kunna göra något med alla, för oftast så träffar man inte alla föräldrar när det är träning. Kan ju vara kul och se vilka föräldrar som tillhör dom olika barnen. =).

Det händer idag, annars så blir det lugnt. Känner att kroppen inte riktigt vill. Den tycker inte om hösten utan vill ha värme och sol. Men, det är bara och bita ihop och ta en dag i taget. Jag känner vad jag orkar och inte orkar, så det är bara och ta det.
Fast jag måste ju säga att man blir trött på att ha ont jämt, konstant den jävla molande värken i hela kroppen. Tröttheten som aldrig vill ge med sig, hur mycket man än vilar eller sover. Påfrestande som faan är det.

Hmmm, nu har jag fått gnälla av mig lite med. Känns skönt att göra det ibland. Nu ska jag försöka att ta tag i något här.

Ha en bra dag! // Tjing Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0