Wieeee!!!

Herre gud så slö jag är. Jag har inte bloggat på skitlänge ju. *skäms* Men nu ska det bli andra bullar. *hehe*

Jaha, igår var jag och Hampus på tattomässan i Borgen. Jenny, Tessan, hennes kompis Carro, Louise och Jesper var med oxå. Det var rätt kul. Jag inhandlade en piercing till läppen, nitarmband och en piercingtång. Hampus fick en döskallering, som han ville ha. =) Jenny köpte en kjol och Tessan köpte piercingsmycken. Det var kul att gå och glo lite, men det är lite för dyrt tycker jag. 100:- för att gå in på fre, 150:- på lör och 100:- på sön. Men,men, nu har man gjort det iaf. =)

Idag har jag städat våra bodar. Rensat ut massa skit. Åkte till returen med hur mycket som helst. Så skönt att bli av med saker som bara tar plats. Men det finns en nackdel med att städa, iaf för min del. Jag har SÅ ONT i kroppen nu, och imorgon kan jag nog inte röra mig. Jävla skit kropp!!! Jag blir så arg. =( Men det är sånt man får ta ibland. Vill jag göra något, så får jag ju tänka på konsekvenserna dagarna efter.
Men kul var det och fint blev det med. =) Så det onda tar jag.

Det har varit helt underbart väder nu i några dagar! Så skönt det har varit, kunna vara ute och bara mysa. =)

Premiär grilla, gjorde vi ikväll. Fläskfilé med klyftpotatis. Mmmm, gott, gott!! Beasås och vitlökssmör hade med. Det är ett måste.
Nu är sommaren nära, när man tänder grillen. *hihi* Hoppas vädret håller i sig nu bara!

Ha en bra lörda kväll. // Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0