Trafikolycka!

Idag så var jag nästan först på plats vid en trafikolycka. Det var en tjej som hade kört av vägen och voltat sin bil. Men den hade stannat upprätt mot ett träd. Tjejen som var i bilen var Sofia Erlandsson, som medverkade i bonde söker fru. 
Hon hade kommit ur bilen och satt sig i slänten när jag kom fram. Jag satte mig bakom henne och höll i huvudet, för att stabilesera det, tills ambulansen kom. Det ända som hade hänt var att hon hade ett litet sår i pannan och var shockad. Hon klagade även av smärta i nacke och rygg.
Det känndes bra att kunna hjälpa till i en sådan situation. Hoppas bara att det gick bra för henne, och att hon inte får problem med nacke och rygg senare.

Hon var ensam i bilen förutom sina två små hundar, som klarade sig utan några skador.

/Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0