Someone for me!

Jag har legat på latsidan lite nu med att skriva här. Blev ju bara ett inlägg igår, tror jag. Men idag har jag inte skrivit något än. *skäms* Men nu har jag tid och ork att skriva några rader. =)

Igår så var det ju sol och jätte skönt ute. Jag var ju på OK först och det gick väl skapligt. Sedan åkte jag hem och satt i solen en stund. Fick skjutsa in Torda och hämta lilla röd med, "hon" har fått en ny framruta. =) Sedan åkte jag hem och pysslade lite.


Idag så har jag varit ledig och tillbringat nästan hela dagen ute i det underbara vädret. =) Hmmm, jo jag har ju tvättat med idag. Det blev några maskiner. *suck* Jobbigt värre med det där. Får ju satans ont i kroppen efter all tvätt som ska upp och sedan ner. Men, men, det måste ju göras.

Tjoffe kom hit på en fika på em idag. Han hade sina två små hundar med sig. =) Det var mycket trevligt måste jag säga. Det var ett tag sedan vi sågs, så det var kul. =) Vi gick en sväng med hundarna och satte oss i solen en sväng. Mmmm, så skönt det var! Sedan var han tvungen att åka, han skulle hämta Klara på dagis. =)

Nu ska jag ha mera kaffe! *haha*

Tjingeling M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0