Plankstek!

Idag har jag varit och klippt och färgat Tordas mammas hår på fm. Efter det så åkte vi på Hampus fotbillsmatch, tyvärr så gick det inte så bra. Men man kan ju hoppas att det går bättre nästa söndag. =) För då är det match igen.

Sedan åkte vi till Tordas föräldar igen och åt mat. Dom hade gjort plankstek. *mumms* Det var så gott. Det är en av mina favvo rätter. =)

När vi kom hem, slängde jag sonen i badet och efter det så blev det kvällsmat. Nu ligger han i sin säng och ska sova. Det är väl lite si och så med det, men han somnar väl snart hoppas jag.
Min älskling ligger i soffan, så jag ska gå in och göra honom sällskap snart.

Hoppas ni haft en bra dag. / Kramiz Millan!

image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0