Me and my friend.

Vilken dag det har varit. Underbara sol har varit framme igen och kastat lite av sina energistrålar på mig. =) Så skönt! *mys*

Var på OK idag igen. Slutade kl 12, åkte till en kompis, tog en snabb fika där. Innan jag skulle tillbaka till OK kl 13.00. Snabba bud här.*hehe*
Varför jag skulle tillbaka dit var för att vi hade ett möte. Jag, min chef och min handläggare på AF. Vi pratade om hur det går för mig och nur vi ska göra. Hmmm, jag blev nog inte klokare av det, men,men, vi får se vad som händer.

Wihoo, fick ju plocka in all tvätt idag, som jag tvättade igår. *suck* Så nu ligger det ett BERG av ren tvätt i soffan, som jag ska ta mig ann på snart. Så tråkigt.........Men va faan, det är skönt när det är klart. =)

Mmmm, jag ska nog göra det nu känner jag, annars så orkar jag inte. *hehe*

Ha en bra kväll. Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0