Home again!

Nu är jag hemma igen från resan till Mariehamn! =) Det var jätte kul att åka. Vilken fin båt det var. Mycket frächare än Viking Line.
Vi åkte bil upp och parkade på OKQ8 Slussen. Det gick jätte smidigt att åka dit. Lite krongligt i Slussen bara innan man hittade rätt väg. *haha* Men vi hann med iaf.
När vi kom på båten så fick vi sitta och vänta ett tag innan vi fick gå till hytten. Tog något gott i baren under tiden. En Baileys tog jag. Skräll va??? *haha*
Sedan kom vi till hytten. Ett jätte stort fönster ut hade vi. Och hytten i sig själv var kanon fin.
När vi hade packat upp gick vi och åt. Smörgåsbord hade vi bokat innan. Mmmm, det var super gott. Kanon att man kan ta det man tycker om bara.
Efter maten gick vi runt lite och kollade vad som fanns. Sedan gick vi till hytten och fixade till oss innan kvällen.
Vi gick runt lite och drack gott. Jag drack faktiskt andra drinkar med, än bara Baileys. *fniss* En drink som hette B2, det var vaniljvodka, appel sauer, fruktsoda, lime och is i. Det var super god!
Men det blev inte så sent fös oss utan vi kom till hytten vid elva, halv tolv. För det känndes bra då.

Dagen efter så åt vi en underbar frukost. Frukostbuffe var det. Mycket goda saker fanns det. Sedan var det lugnt, vi satte oss ute i solen och avnjöt inresan till Stockholm.
Resan var kanon. Jätte trevligt att göra något bara min älskling och jag.

Den resan kommer vi att göra om. Men då får Hampus följa med. För det finns ett litet pool med "sol" lampor med på båten. Men vi provade inte det nu.

Tjingeling Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0