God Morgon!

Jaha, då var det fredag igen då. Gud vad veckorna springer iväg. Jag hinner inte riktigt med ju. *haha* Men, men, sånt är livet.

Idag ska jag inte gå till OK, för jag har så ont i kroppen och huvudvärk. Har haft ont sedan i onsdags. Jag måste ha gjort något på OK så att jag fick ont. Hmmm, inget vad jag kan komma ihåg iaf. Men som sagt idag ska jag inte dit. Ska ringa chefen, när jag lämnat Hampus på skolan och säga till. Sedan måsta jag ringa FK och meddela att jag är hemma med. *suck* Mycket med det jordiska! *haha*

Det som är lite tråkigt är ju att T och jag ska åka med Birka idag ju. Inte kul att åka om man har ont. Så jag får ta några piller och gå och lägga mig en stund sedan för att hoppas det ska gå över.

Ha det så bra! Tjing! M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0