En dag som denna......

Sitter här med min kaffe och lyssnar på musik på datan. Har varit med Hampus till bussen nu på morgonen och sedan satte jag mig här.
Känner att jag inte orkar så mycket idag, är trött och har värk i kroppen. Men det får gå, jag hoppas det ska bli lite bätte under dagen.
Ska på dans på em med Hampus, det har han varje torsdag. Sedan blir det att laga lite mat när vi kommer hem, sen är det kväll.
Jag vet inte var tiden tar vägen. Det blir morgon sedan är det ju kväll direkt, känns det som. Man börjar fundera på vad man har gjort under dagen. Visst har man hunnit med vad man ska, men det känns ändå som man inte hinner med det man vill. Ibland önskar man att det var 36 timmar på ett dygn för att hinna med det man vill och ska.
Jag tycker att livet går för fort, jag hinner inte med ibland.

Någon mer som känner så???

Kramiz Millan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0